در راستای ادامه حرکت به سوی تحول دیجیتال کارگزاری بانک سامان سرویس تخصیص آنی اعتبار با هدف ارائه خدمتی متمایز و رویکردی نوآورانه هم اکنون در اختیار مشتریان می باشد.
در این سرویس مشتریان کارگزاری سامان میتوانند تنها با یک کلیک از طریق پنل my.samanbourse.ir خود و مراجعه به منو اعتبارات، اعتبار دریافت کرده و از همان لحظه میتوانند اعتبار را در قدرت خرید سامانه معاملاتی خود مشاهده نمایند و نسبت به خرید و فروش سهام اقدام نمایند.
از مزایای این سرویس میتوان به تخصیص اعتبار در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچگونه ثبت نام، احراز هویت مجدد، ارائه گردش حساب و عملکرد گذشته اشاره داشت.
این خدمت در قالب بسته های اعتباری از 100 میلیون ریال تا سقف 2 میلیارد ریال در دسترس بوده و مشتریان میتوانند بدون نیاز به حضور یا تماس با کارگزاری به صورت آنلاین و 24 ساعته با یک کلیک اعتبار دریافت نمایند.
2
از آیکون ها قسمت پایین وارد میز خدمت شوید سپس بروی ایتم اعتبارات کلیک کنید.
3
از منو اعتبارات وارد سر برگ بسته اعتباری شوید و حالا میتوانید نوع بسته اعتباری خود را انتخاب کنید.
4
در اخر با مطالعه قوانین بسته های اعتباری میتوانید با کلیک بروی خرید بسته، اعتبار انتخاب شده را آنی دریافت کنید.
بله، هر مشتری با توجه به شرایط بسته های اعتباری، به راحتی میتواند بسته دلخواه خود را خرید کند.
مشتریان کارگزاری بانک سامان در صورت داشتن شرایط ذکر شده در هر بسته اعتباری، میتوانند تا سقف 2 میلیارد ریال بسته اعتباری خود را فعال کنند.در صورتیکه مشتری نیازمند درخواست بسته اعتباری بیشتر از مبلغ عنوان شده را داشته باشد؛ باید در خواست خود را از طریق فرم "درخواست افزایش سقف اعتبار" برای کارگزاری بانک سامان ارسال کند. پس از تایید از سوی کارگزاری مبلغ درخواستی به حساب فرد اعطا میشود.
تمام بسته های اعتباری یک ماه است.
در صورتیکه پس از انقضای بسته اعتباری یا صفر شدن اعتبار، مشتری ظرف یک روز کاری اقدام به تسویه بدهی ننماید، کارگزاری میتواند مطابق مقررات نسبت به فروش پورتفو مشتری اقدام نماید و در این شرایط، نرخ بهره اعتبار مصرفی از ابتدا تا زمان تسویه مشتری، مشمول جریمه وجه التزام شش درصدی مازاد میشود. همچنین، اعتبارسنجی مشتری نزد کارگزار مشمول امتیاز منفی میگردد و خدمات نئوبرکر سامان، باشگاه مشتریان، مارکترزکلاب و خرید بسته های اعتباری جدید برای وی مسدود میشود.
پس از فعالسازی هر بسته امکان لغو آن وجود ندارد.
این شركت با سرلوحه قراردادن كیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان كوشیده است همواره در ارائه خدمات نوین پیشتاز باشد. در همین راستا یکی اهداف كارگزاری بانك سامان “ترویج فرهنگ سرمایهگذاری در بورس از طریق آموزش و برگزاری سمینارهای عمومی و تخصصی و ارتقای کیفیت خدمات در راستای تامین رضایت مشتریان” میباشد؛ بخش آموزش كارگزاری بانك سامان تحت عنوان کالج سامان، جهت دستیابی به این اهداف، اقدام به برگزاری دورههای آموزشی متنوع مینماید.
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کالج کارگزاری بانک سامان میباشد.